vineri, 20 martie 2020

Dezvoltare personala -Familia


                                              Fişă de lucru

 NICĂ – din ,,Amintiri din copilărie”


Eu sunt Nică cel hazliu

Şi de pozne mă cam ţiu.
De la Creangă aţi aflat
Câte mi s-au întâmplat:

Pupăza din tei am luat,
Cireşul l-am scuturat,
Am fugit şi la scăldat,
Mama hainele mi-a luat.

Chiar şi râie am avut!
Nici să dorm nu am putut:
Mă mânca pe mâini, pe corp,
Şi m-am răzbunat pe porc,
Vrând să-l călăresc un pic
M-a trântit ca pe-un nimic!

Să ştiţi că tot ce-aţi aflat
S-a-ntâmplat cu-adevărat!
Căci Bădiţa pe hârtie
Scrie-a lui copilărie!

       tema pentru acasă:

1. Povestiţi,  pe  scurt,  o întâmplare din viaţa voastră când
nu i-aţi ascultat pe părinţi.
       2.Alcătuiţi trei enunţuri despre cum ar trebui să fie viaţa de familie şi relaţiile dintre copii şi părinţi.     

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

FISA- Lb. romana

   ...